חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכת לניהול לקוחות ליבואני רכב – כל היתרונות

יבואני רכב עומדים בפני אתגר משמעותי של ניהול עסק מורכב בסביבה תחרותית מאוד. כיצד עושים זאת ביעילות? התשובה לכך כמובן מורכבת, אבל היא תמיד תכלול רכיב אחד מרכזי וחשוב: תשתיות מחשוב למיניהן. במסגרת תשתיות אלה, יש תוכנה מומלצת שכדאי במיוחד להכיר – תפנית של חברת מטריקס. מדוע? מה כל כך מיוחד בה? בואו נראה!

מערכת ERP מיוחדת במינה

תפנית היא מערכת Enterprise Resource Planning, שהיא כלי עזר ידוע וותיק בעולם המחשוב הארגוני. יבואני רכב ימצאו, שמערכת ERP מספקת מענה מצוין לדרישותיהם. אך זהו לא סוף הסיפור. מערכת ה-ERP תפנית של חברת מטריקס, הולכת צעד אחד קדימה וזהו צעד מאוד משמעותי. באמצעות התוכנה הזאת, ניתן גם לחסוך את הצורך בהתאמה מיוחדת של ה-ERP למגזר שלכם! כלומר, כידוע, ERP דורש להתאים אותו לעסק הספציפי וגם למגזר שבו הוא פועל. תפנית כבר מגיעה מותאמת מראש לשורת מגזרים, כולל יבואני רכב. זהו היבט אשר חוסך ללקוח כסף וזמן. כמו כן, הוא מבטיח שההתאמה היא באיכות גבוהה. בין השאר, תודות לכך שתפנית היא מוצר וותיק מאוד, אשר משתפר בהתמדה מזה כשני עשורים!

מנהלים לקוחות ביעילות

במסגרת יכולותיה, תפנית גם מסייעת לנהל ביעילות רבה במיוחד, את כל הקשור בלקוחותיכם. בין אם אלה לקוחות מזדמנים או לקוחות מוסדיים, לקוחות מתעניינים, לקוחות חדשים או לקוחות חוזרים. כל זאת, כולל

  • ניהול פרטי קשר
  • תהליך המכירה מול כל לקוח, כולל מתן הצעת המחיר, קביעת וביצוע נסיעות מבחן, קביעת פגישות והזמנת רכב חדש.
  • היסטוריית הפעילות מול כל לקוח (כגון הזמנות ישנות או הצעות מחיר).
  • אינטגרציה יעילה – מול מידע לקוחות ממערכות נוספות בארגון וכמובן גם ממודולים אחרים בתוך תפנית עצמה.
  • ניהול אירועים ומשימות שהם חלק מהטיפול בלקוח.
  • ניהול קמפיינים
  • ניהול סקרים, שאלונים ומשובים.

 

 

עזרים נוספים ליבואני רכב

תפנית מספק עוד יכולות, שהן מיוחדות וחשובות עבור יבואני רכב. למשל

  • ניהול דגמים ומחירונים – ניהול דגמי רכב לפי החלטת יבואן על מבנה דגם (אורך ומשמעות), תוספות וצבעים. זאת, כולל סימולציית מחירי רכב והפיכתם למחירוני רכב חדש, קביעת מחירים שונים למיסים רגילים ולמעמדות מיסוי אחרות.
  • ניהול פעילויות יבוא רכב – תמיכה בתהליכי יבוא בשיטות שונות, בין אם זה מול יצרן אחד או יותר. כולל שיטת ספר הזמנות או שיטה כמותית. העבודה של המערכת מול כל יצרן, תוכל להתנהל בשיטה שונה. המערכת מאפשרת גם ניהול סטאטוסים של ייצור רכב, עוד משלב הכנתו בחו”ל ועד כניסת הרכב למלאי למחסני ערובה (בונדדים).
  • ניהול תביעות מול יצרנים – כולל פעילות פיננסית, רישום בספרים והפקת מסמכי מקור.

עוד במערכת

תפנית כוללת גם יכולות כלליות רבות, אשר חשובות לכל עסק באשר הוא. למשל

  • ארכיון דיגיטלי – יכולת לשמור בפורמט דיגיטלי נוח לחיפוש, את המסמכים שחשובים לכם במיוחד. כמובן, מנגנון הארכיון תומך בסריקה מהירה ונוחה, של מסמכים בהיקפים גדולים.
  • ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – ניהול כל הכרוך בנושא הקריטי של הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, באופן אשר מסייע להתייעלות כללית של העסק ולחסכון בהוצאות.
  • ניהול שרות ומרכזי שירות – היבט אשר משלים בצורה חשובה מאוד, את הטיפול בלקוח. כולל ניהול קריאות שירות ומעקב יסודי אחר הטיפול בהן, לאורך כל השלבים.

לסיכום

תפנית מספקת מענה כולל ליבואני רכב, שהוא בהחלט מענה שכדאי להם להכיר מקרוב. הוסיפו לכך את העובדה שעומדת מאחוריה חברת הטכנולוגיה המוערכת מטריקס ותבינו שמדובר במוצר איכותי ואמין, מכל ההיבטים החשובים.

מאמרים נוספים

לחיות טבעוני

נגישות