חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו אפיק הקידום המשתלם לעסקים? קבלו השוואה בין קידום אורגני לקידום ממומן

רבים מבעלי העסקים מתלבטים באיזה אפיק קידום כדאי לבחור עבור העסק שלהם, קידום אורגני או ממומן? הנה מדריך שיעזור לכם להכיר טוב יותר את הנושא. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן ובאיזה אפיק אנחנו ממליצים לכם לבחור.

מה זה קידום אורגני?

על מנת להבין לעומק את ההבדלים בין שני אפיקי הקידום, הכנו לכם מדריך שיעזור לכם להכיר טוב יותר את הנושא, ועל כן נרצה קודם להסביר על כל אחד מהם בנפרד. אז מה זה קידום אורגני? במילים פשוטות, קידום אורגני הוא קידום שמטרתו להציב את האתר שלכם בתוצאות המובילות בגוגל שינן בתשלום. מה זה אומר בפועל? מדובר בסט רחב של פעולות לטווח רחוק שיגרמו לגוגל להבין שיש פה אתר רציני שמשקיעים בו ולא פחות חשוב מזה, מספק מענה הולם ללקוחות שלו.

אנחנו מבדרים בין השאר על פעולות כמו כתיבת תכנים חדשים לאתר, שכתוב תכנים קיימים, אופטימיזציה לאתר שתגרום לו לעלות יותר מהר ולממשק שלו להיות יותר נוח עבור המשתמשים ועוד. בסופו של דבר כולנו עובדים אצל גוגל ואם נראה לו שהאתר שלנו לא מוזנח הוא יעריך את זה מאד ויביא אותנו לקדמת הבמה.

מה היתרונות של הקידום האורגני?

אם תשקיעו בקידום האורגני של האתר שלכם ובאתר עצמו, גוגל יציב אתכם בתוצאות המובילות שלו וכך תקבלו יותר תנועה לאתר. זה אומר בהכרח שגם ההכנסות שלכם בעסק יגדלו בצורה משמעותית. בנוסף, עצם העובדה שתופיעו כל הזמן שתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, אתם ממצבים את עצמכם כעסק אמין שנמצא שם כל הזמן עבור הלקוחות שלו, ממש אוטוריטה בתחום שלו.

 

 

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן בגוגל הוא קידום שהתוצאות שלו תלויות בהתאם לתקציב שתשקיעו. ככל שתשלמו יותר כסף, כך גוגל יציב אתכם גבוה יותר בתוצאות הממומנות שלו. בניגוד לקידום אורגני, כאן אנחנו מדברים על תוצאות מידיות. רוצים להופיע בעמוד הראשון של גוגל? תשלמו מספיק כסף ותופיעו שם. בסופו של דבר מדובר בפרסומת שאתם משלמים עליה וככל שהפרסומת שלכם תהיה טובה יותר, כך יותר אנשים יקליקו עליה.

מה היתרונות של הקידום הממומן?

כפי שציינו, התוצאות של הקידום הממומן הן מידיות, אין צורך לחכות חודשים ושנים עד שרואים תוצאות. בנוסף, אתם שולטים כל הזמן על הקמפיין שלכם ועל התקציב שאתם רוצים להשקיע בו. לא זקוקים כרגע ליותר מידי כניסות לאתר? אין שום בעיה, אתם יכולים להוריד את הרגל מהגז ולא להופיע בתוצאות הממומנות עד שתחליטו אחרת.

מה אפיק הקידום המשתלם לעסק שלכם?

רבים מהלקוחות שוברים את הראש על מנת לקבל את ההחלטה איזה אפיק קידום משתלם יותר לעסק שלהם. אז כמו בכל תחום אחר בחיים, גם בתחום הזה האמת יושבת איפה שהוא באמצע. לגבי הקידום האורגני, מבחינתנו מדובר באפיק שהוא פשוט חובה, אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לוותר על האפיק הזה.

לגבי הקידום הממומן, כפי שציינו, אנחנו מציעים לכם להשתמש בו על פי הצורך. כל עסק מצליח צריך ליזום קמפיינים על מנת ליצור פיק של הכנסה. כאן בדיוק נכנס הקידום הממומן, תלחצו על הגז כשתצטרכו ותרימו את הרגל מהגז כשפחות תזדקקו לו. בכל אופן, השיטה שאנחנו ממליצים ללכת איתה היא כמובן השיטה המשולבת, כאשר האפיק של הקידום האורגני מהווה למעשה את התשתית המוצקה יותר.

לסיכום, במאמר זה למדנו מה זה קידום אורגני, מה זה קידום ממומן ומה ההבדל בניהם. אם אתם מחפשים את אפיק הקידום אופטימלי עבור העסק שלכם, אנחנו ממליצים לכם לבחור בשילוב של השניים.

מאמרים נוספים

לחיות טבעוני

נגישות