Search
Close this search box.

הקמתם עסק? מוקד טלפוני הוא המפתח לשירות לקוחות איכותי

כדי לספק שירות לקוחות איכותי, חייבים להפעיל מוקד טלפוני איכותי. מוקד כזה, יזניק את השרות שלכם קדימה באופנים רבים. אל תסתפקו במענה טלפוני לא מסודר ובטיפול בכך עם מערכות לא מתאימות. מוקד טלפוני ייעודי ומתקדם, הוא התשובה הטובה ביותר לאתגרים אלה. מה חשוב שתדעו על כך?

הקשר לאיכות השרות

מוקדי שרות לקוחות עשויים לסייע בפעילויות רבות, כגון טלמרקטינג או טלמיטינג. אבל רוב השימושים שלהם, מתקדים בהיבטים שונים של שרות הלקוחות בעסק. שרות לקוחות הוא צורך בסיסי ונפוץ מאוד כמובן. היכן שיש שירותים או מוצרים, יש לקוחות שמתקשרים בכדי להתעניין לגביהם, להזמין אותם, לבקש סיוע טכני לגבי מוצר שנרכש, לברר פרטים נוספים כמו מיקום העסק ועוד. זהו ללא ספק, היבט חשוב מאוד בפעילות עסקים באשר הם. עם השנים המוקדים הטלפוניים התקדמו, כמו גם המודעות לחשיבותם ולאפשרויות המתקדמות שהם מציעים. אם תצטרכו לבחור בספק מומלץ לשירותי מוקד טלפוני, תגלו שכיום שירותים אלה מתמקדים "בענן". אלה שירותי ענן מודרניים, עם כל היתרונות שמספק עולם טכנולוגי זה. מוקד טלפוני כזה, מסייע לנהל את כל הקשור בשרות הלקוחות באופן מסודר מאוד, מתוחכם ושיטתי. שום דבר לא ייפול בין הכיסאות ויגרום לאיבוד לקוחות עקב כך. תוכלו למדוד את פעילות המוקד בפרטי פרטים ותודות לכך, לשפר אותה בהתמדה.

 

 

מה מציעה Voicenter

כדוגמה למה שמוצע בתחום זה ובכדי להמחיש מדוע כדאי לכם להכיר את חברת Voicenter, אלה כמה תכונות של המוקד שהיא מציעה:

  • פתרון בענן – מוקד טלפוני בענן, על פלטפורמה מבוזרת.
  • הקלטת שיחות – יכולת חשובה מאוד, אשר מוכיחה עצמה כשימושית במקרים רבים. יש עסקים שאפילו נדרשים לעשות זאת בדרך קבע, בגלל אופי פעילותם.
  • דו"חות מגוונים – יכולת קבלת נתונים עדכניים בנוחות, עד רמת הנציג הספציפי במוקד.
  • ניתוב שיחות מתוחכם – למשל, בהתאם לזהות הלקוח המתקשר.
  • חיבור קל למערכות CRM – שרות לקוחות ומערכות ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) הולכים כמובן היטב ביחד. מערכת המוקד מתחברת ל-CRM שלכם וביחד, הם מספקים פתרון רב עוצמה.
  • חיבור מתמיד במגוון אופנים – ניתן להתחבר למוקד הטלפוני באופנים רבים, כולל דרך שלוחת Softphone, טלפון IP או באמצעות שלוחה סלולרית. פירוש הדבר, שניתן להתחבר למוקד בקלות גם מחוץ למשרד.
  • אבטחה – במערכות אלה מצטבר מידע רגיש של לקוחות וגם של העסק. ברור שחשוב לאבטח זאת בצורה טובה.

שיפור מתמיד

מוקד מסוג זה, מייעל באופן מידי את פעילות הטיפול בלקוחות שמתקשרים אליכם. הוא מאפשר לעשות יותר, עם פחות נציגי שרות. לאורך זמן, המוקד הטלפוני מאפשר ניתוח מידע מתקדם, שלוקח זאת צעדים רבים נוספים קדימה. תוכלו לחבר את המוקד לפי הצורך, למערכות נוספות מלבד מערכת ה-CRM. כמו כן, תוכלו לממש רעיונות שונים לאוטומציה. הוספת אוטומציה לתהליכי עבודה שונים סביב המוקד ובכלל, מספקת יתרונות רבים. היא עשויה לחסוך זמן יקר. היא עשויה למנוע התרחשות שגיאות, תודות לעקביות שמספק המחשוב. בעקבות כל אלה, ישתפר השרות. שרות לקוחות ברמה גבוהה כפי שתתקבל, מקדם שימור לקוחות, מצמצם נטישת לקוחות, משפר את תדמית העסק ועוד.

לסיכום

הבטיחו ללקוחותיכם את שרות הלקוחות הטוב ביותר והפיקו מכך גם אתם את המיטב. זאת, באמצעות מערכת מוקד איכותית ומקצועית באמת.

מאמרים נוספים

לחיות טבעוני

נגישות